Pogosta vprašanja

Kako se registriram?

Če se želite registrirati morate najprej izpolniti obrazec za prijavo in nam posredovati naslednje podatke:

  • Ime in priimek
  • Elektronska pošta
  • Naziv podjetja
  • Naslov podjetja (ulica in pošta)
  • Davčna številka

Na podlagi prejetih informacij vam bomo odprli profil z vašimi prodajnimi pogoji. Po elektronski pošti vam bomo poslali prijavne podatke, s katerimi se lahko prijavite v e-trgovino.

Ali lahko kot neregistriran kupec nakupujem izdelke v E-trgovini?

Ne, kot neregistriran kupec izdelkov ne morete kupiti preko spleta. Lahko pa nam pošljete zahtevo za kreiranje uporabniškega računa. Po uspešni prijavi lahko izdelke kupite tudi preko spleta.

Kako ponovno pridobim (ponastavim) geslo v kolikor sem ga pozabil?

V kolikor ste svoje geslo pozabili ga je potrebno ponastaviti. Geslo ponastavite s klikom na povezavo »Pozabil sem geslo« in vpišete vaš elektronski naslov (e-mail), ki ste ga uporabljali za prijavo v spletno trgovino. Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrditveno kodo s katero boste vaše staro geslo ponastavili in nadomestili z novim.

Kako se prijavim v E-trgovino?

V E-trgovino se prijavite tako, da kliknete na gumb »Prijava«, desno zgoraj. Vpišite svoje uporabniško ime (e-mail naslov) in geslo, katerega ste določili ob registraciji. Kliknite na gumb »Prijava«.

Kako opravim nakup/naročilo?

Nakup lahko opravijo le registrirani uporabniki. Poiščete željeni izdelek, določite količino in ga s klikom na oranžen gumb (»V košarico«) dodate v košarico. S klikom na »Košarica« vas preusmerimo na seznam izdelkov ki ste jih dodali v košarico. Kliknite »Naprej« in preusmerjeni ste na stran, kjer si izberete naslov za dostavo. V naslednjem koraku določite še način dostave in plačila. Kliknite gumb naprej, preverite podatke v naročilu, s klikom na gumb »Potrdi« pa oddate naročilo.

Če potrebujete pomoč pri nakupu nas kontaktirate na elektronski naslov e-trgovina@elektrospoji.si.

Kako vem da je naročilo uspešno oddano?

Naročilo je uspešno oddano, ko na elektronski naslov prejmete potrditveno sporočilo.

Ali si lahko izdelke fizično ogledam?

V kolikor imamo izdelek na zalogi, si ga lahko ogledate na naši lokaciji v Ljubljani (Stegne 27, 1000 Ljubljana).

Kakšni načini plačila so na voljo?

Na voljo so naslednji načini plačila:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo preko Paypal
  • Plačilo s kreditno kartico
  • Bančno nakazilo
  • Plačilo po povzetju

Kakšni načini dostave so na voljo in koliko časa traja dostava?

  • Dostava po pošti

Izdelke odpošljemo v najkrajšem možnem času preko Pošte Slovenije. Dostava traja od 2 do 3 delovne dni. Dodatni strošek dostave je 4,10 € + DDV.

  • Osebni prevzem

Prevzem je možen v našem skladišču na naslovu Stegne 27, 1000 Ljubljana, v delovnem času od ponedeljka do četrtka od 7:00 do 16:00 in v petek od 7:00 do 15:00.

Ali lahko za izdelke pridobim samo ponudbo?

Lahko. Izdelke najprej dodajte v košarico, nato pa pri načinu plačila izberite možnost »Ponudba«. Na elektronski naslov vam bomo poslali ponudbo.

Izdelek mi ne ustreza, ali ga lahko vrnem?

Stranki se lahko dogovorita o vračilu izdelkov v 14 dneh od prevzema blaga. Kupca bremeni neposredni strošek vračila blaga. V primeru posebnega naročila pri proizvajalcu za kupca si pridružujemo pravico zaračunati še manipulativne stroške v višini 7 - 10% pogodbene cene.

O nameravanem vračilu nas pisno obvestite, in sicer na skladisce@elektrospoji.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Skupaj z blagom pošljite tudi izpolnjen obrazec za vračilo blaga in reklamacije. Po prejemu vrnjenega blaga podjetje izda kupcu dobropis, in sicer takoj, ko je to mogoče, oziroma najkasneje v 30 dneh.

Več informacij o vračilu blaga najdete tukaj.

Kako je z uveljavljanjem reklamacije poškodovanega izdelka?

Če želite uveljavljati garancijo, nas obvestite na skladisce@elektrospoji.si.

Podrobnejša navodila za uveljavljanje stvarnih napak so navedena v Splošnih pogojih poslovanja na naši spletni strani. Izpolnite obrazec za vračilo blaga in reklamacije ter blago, ki ga reklamirate, odpošljite na naš naslov.

Več informacij o reklamaciji blaga najdete tukaj.