Vračilo blaga in reklamacije

Po Zakonu o varstvu potrošnikov lahko potrošnik, torej fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti, odstopi od prodajne pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga.

Določbe Zakona o varstvu potrošnikov ne veljajo za pravne osebe ali fizične osebe z dejavnostjo (s.p.), torej ne morejo vrniti blaga, ne da bi obstajal utemeljen razlog za vračilo (npr. stvarna ali pravna napaka, uveljavljanje garancije), kot ga zahteva Obligacijski zakonik. O vračilu izdelkov se stranki vseeno lahko dogovorita, je pa v takšnem primeru vračilo možno le, če so izdelki neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži in ob plačilu manipulativnih stroškov v višini 7 - 10% pogodbene cene.

1. Izpolnite obrazec

Izpolnite spletni obrazec za vračilo blaga.

2. Zapakirajte blago

Blago, ki ga želite vrniti, zapakirajte v ustrezno embalažo.

3. Odpošljite paket

Paket odpošljite na naslov:
Elektrospoji d.o.o. 
Vračilo blaga in reklamacije
Stegne 27 
1000 Ljubljana

Vračilo blaga (odstop od pogodbe)

Stranki se lahko dogovorita o vračilu izdelkov v 14 dneh od prevzema blaga. Kupca bremeni neposredni strošek vračila blaga. V primeru posebnega naročila pri proizvajalcu za kupca si pridružujemo pravico zaračunati še manipulativne stroške v višini 7 - 10% pogodbene cene. Če želite izdelek vrniti, nas o tem obvestite in izpolnite obrazec za vračilo blaga in reklamacije. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Po prejemu vrnjenega blaga podjetje izda kupcu dobropis, in sicer takoj, ko je to mogoče, oziroma najkasneje v 30 dneh.

Reklamacija

Če želite uveljavljati garancijo, izpolnite obrazec za vračilo blaga in reklamacije. Podrobnejša navodila za uveljavljanje stvarnih napak so navedena v Splošnih pogojih poslovanja na naši spletni strani.